Bronnen
Hoe krijg je een merk dat staat als een huis?
Je wilt een sterk en pakkend verhaal over je organisatie vertellen dat je relevant en aantrekkelijk maakt bij je doelgroepen. Een verhaal waarin alle elementen: jouw visie en missie, waardepropositie, …
Jezelf onderscheiden in de B2B-markt: hoe doe je dat?
‘Je moet jezelf onderscheiden van je concurrenten,’ krijg je steeds te horen. Maar dat is nog niet zo simpel. In de B2B ben je zelden de enige in je vakgebied. …
MVO en B2B-marketing: een slimme combinatie
Bedrijven worden niet meer alleen beoordeeld op financiële prestaties, maar ook op maatschappelijke en milieu-impact. Daarover rapporteren is nu een wettelijke plicht met de CSRD en noodzaak vanwege ketenbeheer. Maar …
Hoe kies je een webbureau voor jouw B2B-website?
Hoe kies je een webbureau dat de site maakt die jij voor ogen hebt, en daar bovendien ook nog zelf een mening over heeft, gebaseerd op hands on B2B-kennis en …
Jouw website in een demand generation-strategie
Bij demand generation zoek je je klanten op waar zij zijn en gebruik je de kanalen waarvan zij gebruikmaken. Betekent dit dat je website minder belangrijk wordt? Niet echt, want …
Hoe maak je een B2B-website?
We bouwen als merk- en communicatiebureau veel websites. Het is voor de meeste organisaties enige de plaats waar ze zichzelf in volle glorie en alle onderdelen terugzien. Maar het is …
Checklist voor het vermarkten van je product of dienst
Heb jij moeite om je producten en diensten aantrekkelijk te presenteren? Zodat het de interesse van je doelgroepen trekt? Met het invullen van deze vragenlijst ontdek je alle informatie die …
B2B marketing: hoe dan wel?
Het blijkt dat jouw klanten behandeld willen worden als volwassen professionals met echte vragen, niet als middel om jouw omzet op te krikken. Net als jezelf. Jij wilt toch ook …
Het beste moment voor merkstrategie
Merkstrategie is niet iets dat je vaak doet (hoewel onderdelen ervan wel goed zijn om regelmatig te monitoren). Het is een proces waarin je fundamentele vragen stelt over je organisatie …
B2B merkstrategie: hoe werkt dat eigenlijk?
Heb jij een B2B-bedrijf? Kijk eens kritisch naar je website, social media-posts en andere communicatie. Waar gaan die over? Vooral over je producten en diensten? Ga je er stiekem nog …