Digital Masters 2.0
Digital Masters is specialist in marketing automation. We hadden eerder al logo en huistijl ontworpen, maar voor de nieuwe fase waar het bedrijf inging, en de academy die hier bijhoorde, was een update van de huisstijl nodig. Het was gericht op een jong professioneel publiek en mocht lekker knallen.
Restyle huisstijl, nieuw ontwerp website en nieuwsbrief, visuals en publicaties
Roeleven & Co.
Lizanne Roeleven is een zelfstandig coach en trainer op het gebied van leiderschaps-, team- en persoonlijke ontwikkeling, en de agrosector. Ze specialiseert zich in familiebedrijven en onderwijsinstellingen. Zo voert ze ‘keukentafelgesprekken’ met boeren die worstelen met hun toekomst.
merkstrategie, logo en huisstijl, website ontwerp en bouw
Vormz
Vormz is een bedrijf gespecialiseerd in 3D printen, 3D scannen, 3D ontwerpen en post-processing. Het is een jong bedrijf, en had behoefte aan een logo en visuele stijl. Wij ontwikkelden deze en hielpen met visueel ontwerp van de website, opzetten marketing en tekstredactie.
logo en huisstijl, visueel ontwerp website, marketingstrategie en tekstredactie
InnovA58
Voor de ‘meest innovatieve snelweg ooit’ ontwikkelden we, samen met Rijkswaterstaat, Provincie Noord-Brabant en het lokale bedrijfsleven een publiekscampagne om informatie te geven en zo betrokkenheid te stimuleren bij omwonenden en lokale bedrijven.
merkstrategie, concepting, huisstijl en ontwerp van diverse communicatiemiddelen middelen
FNRS
De Federatie van Nederlandse Ruitersportcentra is de branchevereniging van hippische ondernemers. Van manegehouders tot pensionstaleigenaren. De ruitersport had een impuls nodig en de FNRS speelt hierin een grote rol. We hielpen met identiteit en positionering en daarna met een strakke visuele identiteit met focus op de ondernemers.
merkstrategie, logo en huisstijl, ontwerp website, publicaties en visuals
Flowize
Flowize is een low code platform voor het automatiseren van workflows. Nadat het in huis al werd gebruikt door klantcommunicatie-bedrijf Addcom, was het tijd om het in de (internationale) markt te zetten. Daarvoor was merkstrategie, logo en huisstijl en een website nodig.
merkstrategie, logo, huisstijl, website en visuals, publicaties
Back to the Toys
Dit was tot voor kort de grootste online store in Europa voor Funko Pops, beelden en replica’s, collectibles en memorabilia, action figures, fashion en accessoires. We gaven ze een bijpassende visuele stijl en ontwerp voor de store. Speciale rol kregen de ‘monstertjes’ die overal konden opduiken in de uitingen.
merkstrategie, logo en beeldtaal, visueel ontwerp website en store, visuals
Middin en Senions
Voor deze grote zorginstelling voor mensen met een verstandelijke, lichamelijke en/of meervoudige beperking ontwikkelden we een nieuwe positionering en publiekscampagne. Insteek hierbij was aandacht voor de cliënten maar vooral voor hoe de medewerkers het leven van hen verbeteren.
merkstrategie, concepting en art direction, ontwikkelen middelen, waaronder een campagne-website
MAG45
In 2016 overgenomen door het Deense Solar, specialiseert MAG45 zich in integrated supply-oplossingen en het outsourcen van BOM-tail en MRO-producten. Door de nieuwe directie werden we gevraagd om de marketing en internationale positionering van het bedrijf aan te scherpen.
merkstrategie, huisstijl, ontwerp website, ontwerp storage-app, interne branding en professionalisering presentaties
Flynth
Accountsbedrijf Flynth (en daarvoor GIBO Groep) richt zich op MKB+, agrosector en particulieren voor administratie, fiscaal advies en zakelijke diensten daaromheen. Ruim 20 jaar waren we verantwoordelijk voor vrijwel de complete communicatie. Van (toen nog) papieren uitnodigingen, brochures, tijdschriften tot aan de website.
strategie-sessies voor onderdelen, huisstijl, visueel ontwerp website, publicaties, belettering en kantoorinrichting, digitale nieuwsbrieven, interne communicatie