OVER
Looksee helpt al meer dan 25 jaar b2b-bedrijven, zorginstellingen en non-profits impact te maken in werk en leven van hun klanten en medewerkers.
zo werken wij
jouw doelen staan voorop
Ons vak is altijd in dienst van een klant met een vraag. Het eerste dat we doen, is goed naar je luisteren, als je ons vertelt wat je wilt bereiken.
Pas als we jouw vraag begrijpen, kunnen we hiervoor de beste oplossingen ontwikkelen. Jouw succes is onze maatstaf.
eerst denken, dan doen
Er zijn veel middelen die je kunt inzetten om het contact met je doelgroepen warm en productief te houden. Welk kanaal in een situatie de beste is, is niet altijd duidelijk.
We beginnen daarom met onderzoek en slim nadenken. Dat doen we samen met jou (want jij bent de expert op jouw gebied) en voor een deel zelf.
betrokkenheid
Als we je hebben leren kennen, weten we ook hoe we je het beste kunnen ontzorgen. We hebben al snel aan een half woord genoeg en kunnen we proactief inspringen op wat je nodig hebt.
Met de meeste klanten ontstaat een hechte band, waarin we met elkaar kunnen lezen en schrijven. Die band duurt vaak ook erg lang, meestal meer dan 10 jaar, soms meer dan 20.
bio
bio
Looksee is het bureau van Bas Holtzer. Mijn opdrachten doe ik meestal in een team – vandaar het ‘we’ op deze website. Ik heb een groot netwerk van professionals met wie ik graag samenwerk. Voor iedere opdracht zoek ik de beste aanvullende expertise van de hoogste kwaliteit.
In mijn werk combineer ik een achtergrond in psychologie en design om tot de meest effectieve boodschappen en ontwerpen te komen. Ik heb hiervoor studies afgerond aan de Radboud Universiteit Nijmegen en de Artez Academie in Arnhem.
In 2010 richtte ik, samen met Daniëlle Navas-Brandt, het bureau voor B2B merkstrategie brandfabric op. Met de door ons zelf ontwikkelde methode waren we lange tijd een van de weinigen echte merkbureaus voor de B2B.
We hebben de marktpositie van tientallen B2B-organisaties in de techniek, IT, zakelijke dienstverlening en zorg versterkt. Met merkstrategie gevolgd door creatie: van naamcreatie, huisstijl, tijdschriften en brochures, campagnes, websites en social media-beheer, en veel meer.
Ik werk nu als strategisch ontwerper voor twee bureau’s. Daarnaast werk ik als zelfstandig adviseur, ontwerper, tekstschrijver en webbouwer.