
De klant
Newasco – de Nederlandse Wasserij Combinatie – is een familie van drie samenwerkende wasserijen verspreid over Nederland. Om hun samenwerking meer body te geven, werd ons gevraagd om het merk te onderbouwen en meer inhoud en gezicht te geven.
Als drie oude familiebedrijven (samen 250 jaar oud!) lopen zij in de samenwerking soms tegen meningsverschillen aan. Maar dat heb je nu eenmaal in een familie. De belangrijkste opdracht was dan ook: eenheid smeden door met zijn drieën te werken aan één gezamenlijke identiteit en visuele uitstraling.
Het werk
De verschillende ideeën van de drie partners werden duidelijk bij het ontwikkelen van de huisstijl. In de loop van het ontwerpproces werden verschillende voorstellen gepresenteerd en stijlen uitgewerkt. Uiteindelijk werd een puur typografisch logo gekozen zonder beeldmerk. Belangrijk element daarin was de door ons bedachte pay off ‘Voel je thuis’. De eigen stijl van Newasco moest verder vooral worden uitgedrukt in tekst en beeld.
Eind 2017 kreeg de website een grote opfrisbeurt en werd deze geheel geschikt gemaakt voor mobiel gebruik.






Werkzaamheden
Merkstrategie
Huisstijl
Website
Drukwerk

Statenlaan 8 - LK1.2
6828 WE Arnhem
026 442 41 78
06 41 91 22 95
Get In Touch
Heb je een vraag? We horen graag van je.